93 787 05 02       cdterrassa@cdterrassa.cat       654 34 69 01

EL CD TERRASSA HOCKEY, A LA PRIMERA NIT DE L’ESPORT DE MATADEPERA

Dijous al vespre, el pavelló municipal de Matadepera es va vestir de gala per acollir la primera edició de la Nit de l’Esport. Amb la presència de mig miler de persones i nombroses autoritats del món polític i esportiu, aquest esdeveniment va néixer amb l’objectiu de ser un punt de trobada per a tots els agents socials i esportius del poble. Per al CD Terrassa Hockey, la vetllada va ser especialment emotiva i va cloure amb una gran collita de reconeixements que posen en valor l’esforç col·lectiu de la nostra gent.

El moment més destacat de la nit per a la nostra delegació va ser el lliurament del premi a la Millor Entitat Esportiva de Matadepera. Aquest guardó, rebut amb molta humilitat i agraïment, és el resultat del treball diari de jugadors, entrenadors, famílies, voluntaris i socis que fan gran el nostre club.

A més, el CD Terrassa Hockey va brillar amb llum pròpia en les categories individuals. Ariadna Costa i Josep Martín van ser coronats com els millors esportistes de l’any en categoria de majors de 16 anys, un reconeixement que premia el seu gran rendiment i compromís. Per la seva banda, el jove Roger Landa va recollir el diploma com a segon classificat en la categoria d’esportista menor de 16 anys.

La nit també va servir per reconèixer la tasca d’equips i de persones clau en el dia a dia de la nostra entitat. L’equip de Papis va pujar a l’escenari per recollir el tercer premi en la categoria d’equips masculins, mentre que Oriol Garrido va rebre un emotiu reconeixement personal, a proposta del club, per la seva gran trajectòria. Va recollir el premi en el seu nom Jordi Nieves.

Un dels instants més especials de la gala va arribar amb els reconeixements de l’Ajuntament a la trajectòria esportiva, on es va homenatjar Rosa Sans Cesari. Amb un palmarès llegendari que inclou 152 partits internacionals amb la selecció espanyola, participacions en mundials i copes d’Europa, i havent estat una de les fundadores de l’Escola de Hockey del CD Terrassa l’any 1975, la Rosa continua avui dia vinculada al club jugant a tennis. La seva figura representa de manera immillorable els valors de passió i constància que ens defineixen.

Des del CD Terrassa Hockey volem felicitar l’Ajuntament de Matadepera per la magnífica organització d’aquesta gala i donar l’enhorabona a tots els esportistes i entitats premiats. Aquests reconeixements ens encoratgen a seguir treballant amb la mateixa il·lusió de sempre, formant persones a través de l’esport i gaudint de la nostra passió compartida.