93 787 05 02       cdterrassa@cdterrassa.cat       654 34 69 01
Smiley face

Reglament Torneig de la Marató

(pendent de modificació, el reglament estará correctament actualitzat a partir del 11/11/18)

1.Realització

L’activitat és realitzarà el diumenge 16 de desembre de 2017 a les instal·lacions del CD Terrassa Hockey.

L’horari serà de 9:00-9:30 del matí a 15 hores, i variarà en funció de les activitats.

Abans de l’inici del torneig, el dijous – divendres previ a la nit, s’enviaran els horaris a tots els participants.

2.Objectius

Donat l’èxit de les quatre primeres edició, ens veiem preparats, per a fer la cinquena edició, aquest any l’objectiu de la Marató és recaptar fons per lluitar contra el càncer.

3.Activitats

A les instal·lacions de les Pedritxes es realitzaran un mínim de 3 activitats de manera simultània:

  • Hockey: es realitzarà un campionat de Hockey 6×6 (3×3 per a Pre-Benjamins) per categories. Depenent dels equips, és faran un o dos grups. El mínim de partits serà de 4, i la seva durada serà de 18 minuts. Per a totes les edats i categories. Es farà un grup de Mamis i Papis.
  • Tennis: es realitzarà un torneig de dobles en el que es jugarà un mínim de 4 partits. Els partits aniran cronometrats per temps. Es jugaran tandes de 25 minuts. Per a totes les edats, ja que es faran grups per edat i nivell.
  • Pàdel: es realitzarà un torneig de Pàdel en el que es faran 3 grups de 5 equips, en tres categories. La durada de cada partit serà de 25 minuts. Es farà un mínim de 4 partits.
  • Frontennis: Es realitzarà un torneig per parelles de Frontennis. Les bases s’actualitzaran en breus
  • Caminada per la Marató: al voltant del club
  • Altres activitats.

A continuació els detallem cada una de les activitats de forma desglossada:

4.INFORMACIÓ HOCKEY

1.- Excepte “Les Mamis” i “els Papis”, la resta d’equips poden ser mixtes.

2.- Els partits es jugaran amb els següents formats: en ¼ del camp, excepte els benjamins que jugaran en la meitat del camp de mini. Les àrees seran adaptades al joc, i les porteries serà d’una mida més reduïda.

3.- El sistema de joc serà el següent:

  • Els Pre-benjamis jugaran en partits de modalitat 3×3 en una meitat de camp 5×5, i jugaran també en partits d’una duració de 18 minuts. Es permeten canvis durant el partit.
  • A partir de Benjamí els partits seran de 6 contra 6 i amb una duració de 18 minuts. Es permeten canvis durant el partit.

4.- Un penal córner serà un shoot-out 1 vs 1 contra un jugador rival.

5.- Els equips poden jugar amb entrenador o sense, la decisió recau sobre l’equip.

6.- Els equips no tindran porter, a excepció que els equips es posin d’acord abans de començar. En el cas de Mamis, en cas de jugar amb porter jugaran 7×7. La resta (excepció Pre-Benjami), amb o sense porter jugaran 6×6.

7.- La resta de regles son les que regeix el reglament de joc del hockey.

8.- Partits guanyats: 2 punts; partits empatats: 1 punt; partit perdut: 0 punts.

9.- Un responsable de cada equip s’ha d’adreçar a la taula de gestió de resultats per donar el resultat del partit.

10.- S’ha de portar una samarreta de color fosca i una de color clar, i posar-vos d’acord com juga cada equip.

11.- Imprescindible puntualitat a l’hora de començar els partits, si no es restarà del temps del partit.

12.- Tots els camps seran degudament indicats per tal d’evitar qualsevol tipus de confusió.

13.- Juntament amb l’horari s’enviarà un reglament definitiu, per tal de que tots els equips estiguin a l’aguait del reglament que s’aplicarà durant el torneig.

5.INFORMACIÓ TENNIS

1.- Els partits seran de dobles, per tant, es demana que la inscripció es faci per parelles.

2.- Les parelles podran ser: femenines, masculines o mixtes.

3.- Els partits tindran una duració de 25 minuts.

4.-Tothom farà un mínim de 4 partits.

5.- Adreceu-vos a la taula de gestió de resultats per donar el resultat del partit.

6.- Imprescindible puntualitat a l’hora de començar els partits, si no es restarà del temps del partit.

7.- Edat mínima 16 anys

Partits per temps:

1r Jocs normals i no sets. Exemple 9-4

2n Els partits guanyats valdran 3 punts, els empatats valdran 2 punts i els perduts 1 punt.

3r Quan soni el xiulet, el punt que s’ha començat valdrà i si és decisiu pel joc, s’acabarà i valdrà.

6.INFORMACIÓ PÀDEL

1.- Es faran diverses categories per sexe i nivell.

2.-Tothom farà un mínim de 4 partits de 25 minuts.

3.- Adreceu-vos a la taula de gestió de resultats per donar el resultat del partit.

4.- Imprescindible puntualitat al començar els partits, si no es restarà temps al partit.

Partits per temps:

1r Jocs normals i no sets. Exemple 9-4

2n Els partits guanyats valdran 3 punts, els empatats valdran 2 punts i els perduts 1.

3r Quan soni el xiulet, el punt que s’ha començat valdrà i si és decisiu pel joc, s’acabarà i valdrà.

7.INFORMACIÓ FRONTENNIS

Pendent d’actualitzar

8.INFORMACIÓ CAMINADA

Recorregut de 10,5 km. Aprox 3:30min Dificultat Mitjana

Sortida a les 9 h

Recomanat: 

  • Roba d’hivern (Gorro,guants, paraigues si cal)
  • Calçat adequat
  • En cas de dubte consultar a l’organització abans d’apuntar-se
  • L’organització no es fa responsable dels possibles accidents.
  • En cas d’abandonament o adelantament, caldrà avisar als guies
  • Portar esmorzar, vi i aigua

9.Altres activitats:

Durant el transcurs del dia es duran a terme altres activitats al Club de caire més social i de caràcter gratuït. Aquestes activitats aniran dirigides tan als més menuts com als més grans de la família.

A més a més, durant tot el dia, es podran dur a terme donacions integres cap a la Marató a les diferents bústies que hi haurà repartides en punts estratègics del Club.

10.Observacions

Poden haver-hi canvis en funció dels inscrits.

11.Preu

Aquest any el preu per a qualsevol activitat serà de 7€ per persona com a mínim, és a dir que si algú vol dipositar més podrà fer-ho sense cap tipus de problema.El total de la recaptació de les inscripcions anirà destinada íntegrament a la Marató de TV3.

12. Inscripcions

Les inscripcions es realitzaran mitjançant la web del CD Terrassa (http://www.cdterrassa.cat/marato-tv3/)

Serà molt important que ompliu correctament els formularis. Un cop enviats els formularis, l’organització es posarà en contacte amb el responsable de cada equip o jugador 1 de la parella per a confirmar la inscripció.

És molt important que tots els equips i parelles estiguin inscrits abans del 12 de desembre a les 20h

A més a més, si voleu que la informació referent al torneig us sigui enviada a algun altre correu, us preguem que també la inclogueu en el formulari a l’apartat observacions

El pagament el podreu realitzar el mateix dia de l’acte o durant aquella mateixa setmana a la recepció del club o mitjançant transferència si així ho voleu. És molt important que abans de les 15:00h del dia 16 de desembre, el dia de la jornada esportiva, tots els pagaments hagin sigut realitzat, ja que d’aquesta manera permetrà a la organització transmetre la quantitat final a la Marató de TV3.

  1. Contacte:

Per a més informació o qualsevol dubte o pregunta no dubtin a posar-se en contacte amb l’organització:

C.D. Terrassa Hockey

Carretera de Talamanca Km 5,6

08230 Matadepera

Telèfon de Contacte: 93.787.05.02

Mail de Contacte: maratocdth@cdterrassa.cat

Web: www.cdterrassa.cat/

Persona coordinadora i responsable de l’activitat: Xavier Vericat

                             Us hi esperem a tots!!!

                              La solidaritat no degenera