Warning: Declaration of AriDocsViewerContentPlugin::replaceCallback($attrs, $content) should be compatible with AriMambotBase::replaceCallback($attrs) in /usr/home/cdterrassa.cat/web/plugins/system/aridocsviewer/aridocsviewer.php on line 106 Benvinguda del President

La junta directiva del CD Terrasa Hockey i jo mateixa us volem donar la benvinguda al nostre clublidia presidenta

Fundat el 1910 , degà del hockey espanyol, que promou la formació i la pràctica esportiva en un entorn social i natural immillorables.

En la seva llarga trajectòria esportiva, s’han aconseguit grans fites. D’entre elles, tenim l’honor de comptar amb la Creu de Sant Jordi, màxim guardó concedit per la Generalitat de Catalunya.

Està situat a les Pedritxes, al peu del parc natural de St. Llorenç del munt i l’Obac, amb unes vistes i un entorn excepcional.

Som un club familiar, que vol ser un punt de trobada, on el conjunt dels nostres socis puguin gaudir de l’esport i de totes les activitats que es promouen des dels diferents àmbits, tot fomentant els principals valors de l’esport.

El nostre principal objectiu és aconseguir l’excel·lència a les nostres escoles de hockey, tennis i pàdel. Preparar i acompanyar als nens, des dels més petits, l’esport base, i fins a l’alta competició.

Us volem convidar a participar i a formar part dels nostres reptes i de les il·lusions de club. Per a més informació, us podeu adreçar a la secretaria del club o a l’adreça electrònica Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

#somvermells #somvermelles

Lídia Martí Garbayo