Dissabte 4 de novembre es va realitzar el Sopar Oficial d'Inici de Temporada 2017-2018 al Restaurant Les Pedritxes. Socis i jugadors de tennis, pàdel i hockey es van reunir al Club per rebre les distincions i el reconeixement per la temporada passada. Com autoritats va assistir a l'event:

• Sr. Pol Roura, Regidor d’Habitatge i Serveis de l’Ajuntament de Matadepera
  • Sra. Mireia Solsona , Alcaldessa de Matadepera
  • Sr. Marc Sala, Vice-President de la Real Federació Espanyola de Hockey
  • Sr. Xavier Adell, President de la Federació Catalana de Hockey
  • Sr. Jaume Marqués, Secretari de la Federació Catalana de Tennis
  • Sr. Pere Hernández, President de la Federació Catalana de Pàdel

Es van donar diferents distincions:

Dimarts 12 de setembre inicien la temporada totes les escoles dels esports del Club: Hockey, Tennis, Pàdel i les activitats dirigides que es duen a terme al gimnàs (pilates, zumba, aeròbic i cicling). Els nens i nenes de P3, P4 i P5 (nascuts del 2014, 2013 i 2012) que van a Pedtrixols començaran dissabte 16 a les 10.30 del matí.

Des de Tennis s'ha convocat una reunió informativa dijous 14 de setembre, mentre que els responsables d'Hockey la faran divendres 22.

Si encara no heu fet la inscripció, només us heu d'apropar a la recepció del club amb la fulla d'inscripció, una foto de carnet, una fotocòpia de la targeta sanitària del Cat-Salut i una fotocòpia del DNI.

Us recordem que hi ha un servei d'autobus gratuït, vigilat per monitors, que surt a les 17.45 de la cantonada entre Rambla d'Egara i Carrer Vallhonrat i que arriba al Club amb parades a: Ferrocarrils Catalans - Rambla (davant del BBVA) - RENFE - Avda. Jaquard (davant la parada d'autobusos de la universitat) - Ctra Castellar (Liceo Egara) - Avda. Jaume I (Plaça Andalusia) - Avda. Jaume I (Plaça de l'Aigua) - Plaça Sant Jordi (Bolera, Matadepera) - Club Deportiu Terrassa Hockey.

Per més informació podeu consultar el document en pdf que trobareu a continuació.