L’objectiu principal del nostre club és fomentar la relació entre els socis mitjançant la pràctica esportiva, en les vessants d’iniciació, lleure i competició, segons esculli cadascun d’ells.

Les nostres instal·lacions i el nostre equip humà constitueixen el marc idoni pel desenvolupament d'aquestes diferents activitats.

L’eix del club es fonamenta en tres punts bàsics:

• Club esportiu: l’objectiu principal és el foment i la promoció de la pràctica esportiva, sense distinció d’edats i sexe, com a mitjà de formació i millora de la qualitat de vida. En la vessant competitiva, l'objectiu del club és arribar als màxims resultats en tots aquells esports en els que hi participa.
  • Club social: una manera de fomentar la convivència, el respecte i l'amistat entre tots els socis, mitjançant la col·laboració i la participació.
  • Club familiar: l’objectiu és fomentar el lleure de tota la família, facilitant la seva participació, incidint especialment en la formació personal i esportiva als joves i infants.

clubhouse